سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پلی کربنات تخت در سال 1403

 

ورق پلی کربنات یک ماده فوق العاده سخت و همه کاره با طیف گسترده ای از کاربردهای ممکن است. این ماده فوق‌العاده سخت را می‌توان در ضخامت‌های مختلف خریداری کرد تا سطوح بیشتری از عایق را فراهم کند.

ویژگی های ورق های پلی کربنات شفاف

ورق های پلی کربنات شفاف به دلایل زیادی عالی هستند، از جمله:

 

·        آنها محافظت فوق العاده ای در برابر اشعه UV و آتش ارائه می دهند.

·        آنها به اندازه شیشه شفاف و تقریباً نصف وزن هستند.

·        آنها همچنین حدود 250 برابر استحکام شیشه هستند.

·        پلی کربنات یکی از سخت ترین پلاستیک های موجود در بازار است که به دلیل مقاومت بالای خود در برابر ضربه شناخته شده است.

·        ورق های پلی کربنات شفاف در برابر زردی، خرابی و سنگ تگرگ مقاوم هستند.

·        هر ورقه پلی کربناتی که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت نداشته باشد، شفافیت آن خراب شده و زرد می شود. ورق پلی کربنات ما این مقاومت را دارد و کدر نخواهد شد.

·        ورق پلی کربنات ما به دلیل ایجاد شده از نفت و روغن هایی که کاملاً تجزیه پذیر هستند کاملاً قابل بازیافت هستند.

·        پلی کربنات 30 برابر قوی تر از ورق های اکریلیک استاندارد و 200 برابر قوی تر از شیشه های سنتی است.

چگونه پلی کربنات را برش دهیم؟

هنگام استفاده از کاتر یا چاقو، از کاتر یا سمت کسل کننده چاقو استفاده کنید تا پلی کربنات را در امتداد خط مشخص شده پنج تا ده بار بچسبانید. ورق را برگردانید و در طرف مقابل تکرار کنید. خط امتیاز را با لبه سطح کار و گیره خود ردیف کنید. کار را با سنباده مرطوب به پایان برسانید و به سمت کاغذ سنباده ریزتر تا 600 گریت بروید.

کجا می توان از ورق های پلی کربنات شفاف استفاده کرد؟

·        ورق های پلی کربنات شفاف برای نصب شیشه های ثانویه به خاصیت ایمن سازی بیشتر پنجره ها و درها مناسب هستند. این ماده همچنین زمانی ایده آل است که به عنوان جایگزین شیشه گلخانه استفاده شود.

 

·        پلی کربنات به دلیل ویژگی های مقاوم در برابر خراش، این پتانسیل را دارد که سال ها ظاهر باکیفیت خود را حفظ کند - در هر کجا که از آن استفاده می شود.

·        ماهیت سبک وزن آن باعث می شود که تعمیر و کار با آن بسیار ساده باشد.

·        پلی کربنات را می توان برای پروژه های مختلف استفاده کرد، به ویژه زمانی که از انواع پوشش های UV و سایر پوشش ها ساخته شده باشد. تولیدکنندگان می توانند از پلی کربنات در هر کاری استفاده کنند، اما بیشتر در مواردی که از ورقه شیشه استفاده می شود، مانند اتومبیل ها یا پنجره ها استفاده می شود.

·        آره. پلی کربنات یک جایگزین عالی برای پنجره ها است، به خصوص که آنها ایمن تر هستند و عمر طولانی تری دارند. آنها همچنین تقریباً نیمی از لیوان را وزن می کنند و جابجایی، برش و نصب آنها را آسان تر می کند.

قیمت پلی کربنات تخت در سال 1403

قیمت پلی کربنات تخت در سال 1403 بستگی به عواملی مانند متراژ مورد استفاده، ضخامت و ... دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق پلی کربنات شفاف با کارشناسان اصلی در سایت تهران پلی تماس بگیرید.

 

در بیشتر موارد، دلیل این هزینه به دلیل فرآیند خاصی است که در ساخت پلی کربنات با دادن دوام قوی تر و ماندگاری بیشتر به ورق انجام می شود. ریخته‌گری آن در سلول به آن کیفیت شیشه‌ای با ویژگی‌های پلاستیکی می‌دهد، اما در نتیجه آن را گران‌تر می‌کند.