سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورق پلی کربنات و مزایای بی شمار آن

ورق پلی کربنات ماده بسیار سخت و شفافی است که در محافظ ماشین آلات، لعاب ضد خرابکاری و سپر ضد شورش و... استفاده می شود.

اگرچه ورق پلی کربنات کاملاً نشکن نیست، اما تقریباً 250 برابر قوی تر از شیشه است و در حال حاضر سخت ترین ماده موجود است.

ویژگی های ورق پلی کربنات

سازندگان نیز سازگاری را ترویج می کنند. آنها پیشنهاد می کنند که این ورق ها در پروفیل ها و اندازه های مختلف، مناسب برای کاربردهای سقف هستند. این بدان معنی است که سقف پلی کربنات می تواند یک راه حل یکسان برای تمام نیازهای سقف باشد.

جدا از دوام، تطبیق پذیری و عایق حرارتی، سازندگان ادعا می کنند که ماهیت سبک وزن پلی کربنات، کار و نصب آنها را در مقایسه با مواد سقف سنتی ساده می کند. این ماده محافظ ویژه، که در طیف وسیعی از گزینه های سقف پلی کربنات موجود است، می تواند در زمان و هزینه های نیروی کار در حین نصب صرفه جویی کند، مزیتی که نمی توان در برابر قیمت ورق پلی کربنات نادیده گرفت.

قیمت ورق پلی کربنات

عیب ورق های پلی کربنات چیست؟

 

یکی از معایب اصلی پلی کربنات این است که در برابر خش مقاوم نیستند و ممکن است بدون مراقبت مناسب دچار فرورفتگی یا خراش شوند.

آیا ورق پلی کربنات ضد آب است؟

 

بله، آنها کاملا ضد آب هستند و آنها را به گزینه ای مطمئن برای محافظت در برابر باران های شدید، سیل و نشت تبدیل می کند. این ماده همچنین به دلیل توانایی آن در تحمل فشار شدید هوا و آب ممکن است برای مناطق مستعد طوفان مناسب باشد.

دوام ورق های سقف پلی کربنات چقدر است؟

 

ورق های سقف پلی کربنات بسیار بادوام هستند و می توانند در شرایط آب و هوایی شدید مانند تگرگ و بارش برف سنگین بدون ترک خوردن یا شکستن مقاومت کنند.

آیا ورق های پلی کربنات محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند؟

 

بله، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش از طریق یک پوشش محافظ از زرد شدن و تخریب در طول زمان جلوگیری می کند.

جمع بندی

 

پلی کربنات در واقع صنعت سقف را متحول کرده است. دوام، تطبیق پذیری، سبک وزن، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقرون به صرفه بودن آنها را به گزینه ای مناسب برای بسیاری از کاربردهای سقف تبدیل می کند. با این حال، ارزیابی انتقادی این ادعاها و انتخاب محصولی که به بهترین وجه با نیازهای خاص شما مطابقت دارد، مهم است.