سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین جایگزین شیشه

 

هنگامی که به یک جایگزین شیشه نیاز دارید، احتمالاً به پلی کربنات فکر کنید. این پلیمر بهترین جایگزین شیشه است اما در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم تر هست و مقرون به صرفه تر و سبک وزن است.

پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات یک پلیمر ترموپلاستیک طبیعی شفاف و بسیار بادوام است که حاوی ترکیبات شیمیایی کربنیک اسید است. این باعث می‌شود که آن را فوق‌العاده محکم و سفت و سخت تحمل کند و می‌تواند هم گرمای شدید و هم سرما را تحمل کند، زیرا تا حدود 295 درجه فارنهایت نرم نمی‌شود. به راحتی از طریق قالب‌گیری حرارتی و قالب‌گیری تزریقی شکل می‌گیرد، به علاوه، می‌تواند در برابر شکل‌دهی و سفارشی‌سازی اضافی،مقاومت کند. 

عملا نشکن. فوق العاده قوی و ایمن

برخلاف شیشه، ظروف نوشیدنی پلی کربنات به عنوان گزینه ای فوق العاده ایمن، قوی، بادوام در نظر گرفته می شود. این به این دلیل است که خرد نمی‌شود، به این معنی که برای مناطق فعالی که شیشه‌های شکسته می‌توانند باعث مشکلات ایمنی و بهداشتی شوند، مانند مکان‌های مناسب برای خانواده و همچنین هر نوع منطقه ساحلی و استخر، ایده‌آل است. علاوه بر این، آنها بسیار کاربردی هستند زیرا می توان آنها را به راحتی بدون خطر شکستگی و خراش ذخیره و حمل کرد.

شیک و همه کاره

عینک های پلی کربنات ظریف و شیک به نظر می رسند. آنها مانند شیشه واقعی به نظر می رسند، اما به دلیل خواص منحصر به فردشان، این مزیت را دارند که به نوشیدنی ها اجازه می دهند دمای خود را برای مدت طولانی تری نسبت به نوشیدنی هایی که در شیشه یا سرامیک سرو می شوند، حفظ کنند.

بسیار شفاف و تمیز کردن بسیار آسان است.

علاوه بر موارد فوق، شیشه های پلی کربنات را می توان به راحتی در ماشین ظرفشویی های تجاری در دماهای بالا یا پایین تمیز و شستشو داد، به این معنی که برای موقعیت های استفاده زیاد در صنعت پذیرایی و پذیرایی ایده آل هستند. شفافیت بالای آنها به این معنی است که آنها نور بهتری را نسبت به سایر عینک ها انتقال می دهند.